9_97

A fost lansat brand-ul de țară pentru atragerea investițiilor, cu sloganul „Grow in Moldova”

„Guvernul a creat toate condițiile pentru ca o afacere de succes să „prindă rădăcini” în țara noastră”. Despre aceasta a declarat ministrul Chiril Gaburici la evenimentul de lansare a brandului de țară pentru atragerea investițiilor, cu sloganul „Grow in Moldova” (Crește în Moldova).

„Republica Moldova are acces la o piață de aproape 1 miliard de consumatori, un regim fiscal blând, o creștere economică stabilă și oferă facilități substanțiale antreprenorilor străini care își doresc să investească într-o piață emergentă”, spune ministrul.

Potrivit conceptului prezentat de Agenția de Investiții, logo-ul reprezintă o evoluție firească a brandului turistic național „Pomul Vieții”, elementele căruia fac trimitere la importanța turismului și a vinificației, completat cu simbolurile celorlalte 5 domenii strategice ale economiei naționale: Industrie ușoară, TIC, Automotive și Electronică, Infrastructură și Energetică. Identitatea vizuală va fi însoțită de mesajul #Grow in Moldova („Crește în Moldova”) – un îndemn pentru investitorii străini să-și dezvolte afacerile în țara noastră”.

„Se lansează astăzi brandul investițional de țară: un „Pom al Vieții”, care a crescut, a prins la puteri și și-a extins coroana cu noi ramuri solide, reprezentând sectoarele strategice ale economiei naționale. Este vorba de un brand-umbrelă, sub care vor fi reunite eforturile noastre comune – ale statului, mediului de afaceri, cetățenilor, diasporei – de a promova Moldova, în vederea atragerii capitalului străini”, a declarat Rodica Verbeniuc, director general al Agenției de Investiții din Republica Moldova.

Brandul de țară pentru atragerea investițiilor ar urma să se regăsească nu doar în proiectele guvernamentale. Logo-ul va putea fi utilizat, în condițiile legii, de antreprenorii moldoveni care participă la evenimente internaționale, dar și de organizatorii unor evenimente de business private, cu scopul de a spori atractivitatea investițională a Republicii Moldova.

În perioada 27-29 noiembrie la Chișinău, se va desfășura cea de-a V-a ediție a „Moldova Business Week”, care reprezintă unul dintre cele mai importante evenimente pentru promovarea imaginii țării în vederea atragerii investițiilor, intensificarea dialogului dintre sectorul public și privat, sporirea competitivității companiilor autohtone pentru diversificarea și sporirea capacităților de export.

Foto: mei.gov.md

Răspândește știrea!

Comentează

Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green